art. sponsorowany

Odzież firmowa to najlepsza reklama, z jakiej może skorzystać każde przedsiębiorstwo, niezależnie od profilu działalności. Ubrania z logiem to nie tylko sposób na wyróżnienie pracowników, ale przede wszystkim subtelna i elegancka promocja firmy. W Polsce ten trend zyskuje na popularności, ponieważ realnie zwiększa on wiarygodność i rozpoznawalność marki.

 

Logo na odzieży – czy warto znakować odzież firmową?

Nie od dziś wiadomo, że reklama jest najlepszą dźwignią handlu. W dalszym ciągu wiele osób zastanawia się nad tym, czy warto znakować odzież firmową. Odpowiedź na to pytanie jest tylko jedna – oczywiście, że tak! Współcześnie wiele mówi się o tak zwanym efekcie pierwszego wrażenia. W psychologii określany jest efektem aureoli lub halo. Na czym on polega? Na podstawie wyglądu, zachowania czy mowy ciała formułujemy swoje pierwsze opinie o produkcie, osobach, firmie.

W związku z tym, jeśli chcemy zrobić dobre wrażenie na klientach, a do tego zostać zapamiętanymi, warto zainwestować w odzież z nadrukami firmowymi. W ten sposób budujemy pozytywne skojarzenia i opinie.

Nadruki firmowe na ubraniach to niemal już standard w prowadzeniu biznesu. Świadczą one o profesjonalizmie, solidności oraz rzetelności danego przedsiębiorstwa. To również sposób na pozyskanie nowych klientów, utrzymanie pozytywnych relacji z kontrahentami i zarazem darmowa reklama.

 

Logo na odzież to „żywa reklama”

Dzięki rozwojowi technologii na każdym rodzaju odzieży można wykonać logo. W zależności od indywidualnych preferencji wykonuje się haft komputerowy, druk cyfrowy, nadruk z folii flex lub sitodruk. Wszystkie wymienione metody są bardzo trwałe i odporne na wielokrotne pranie.

Logo można wykonać na koszulkach firmowych, koszulach, koszulkach polo, kurtkach, softshellach, czapeczkach, bluzach, odzieży roboczej, a nawet na polarach firmowych. Pracownicy tego rodzaju odzież mogą nosić na co dzień w pracy. Jeśli osoby zatrudnione będą wykonywać obowiązki w spersonalizowanej odzieży, klient cały czas będzie widział logo, a co za tym idzie, utrwali się ono w jego pamięci.

 

Logo na odzieży roboczej pomaga budować pozytywny wizerunek firmy fot. haftwear.pl

 

Poza tym koszulki, lub innego rodzaju odzież z marką firmy, może również posłużyć jako prezent dla klientów. Dzięki temu nowi nabywcy na dłużej zapamiętają nazwę prowadzonej przez nas działalności. Istnieje również duża szansa, że dzięki temu naszą firmę pozna jego rodzina, znajomi czy przyjaciele.

Warto również dodać, że to sygnał dla klientów, że przedsiębiorstwo tworzy spójną całość i jest godne zaufania. Koncentruje się nie tylko na swoich produktach, ale dba o pozytywny wizerunek zarówno firmy, jak i swoich pracowników.

Odzież firmowa nie sprawia tylko, że nasza firma będzie postrzegana jako profesjonalna. To przede wszystkim jeden z bardzo ważnych elementów promowania marki na rynku. Ubrania z logo mogą być bowiem wykorzystane na konferencjach, branżowych eventach czy targach.

Dowiedz się więcej o odzieży firmowej na stronie haftwear.pl. Profesjonalne nadruki na odzieży i gadżetach firmowych

Zakłada się, że 65% społeczeństwa to wzrokowcy. To oznacza, że właśnie treści wizualne najbardziej zapadają im w pamięci. Logo firmy czy nadruk z nazwą przedsiębiorstwa jest pierwszą rzeczą, którą zapamiętają. Klient ufa przede wszystkim temu, co zna. Im częściej będzie dostrzegał znak firmy, tym większego zaufania nabierze do naszego biznesu.

Logo marki na odzieży śmiało można określić mianem „żywej reklamy”. Jej ogromną zaletą jest to, że w znaczący sposób zwiększa szansę na wybór naszego przedsiębiorstwa.

 

Budujesz profesjonalny wizerunek swojej firmy

Specjaliści od marketingu nie mają żadnych wątpliwości, że odzież firmowa z nadrukami ma ogromny wpływ na budowanie i kształtowanie profesjonalnego wizerunku firmy wśród klientów oraz partnerów.

Koszulki firmowe czy odzież robocza naprawdę ma ogromny wpływ na formowanie pozytywnych skojarzeń związanych z wizerunkiem firmy. Przez odbiorców właściciel marki, która zdecydowała się na firmową odzież, jest traktowany jako solidny kontrahent, z którym warto współpracować. Ponadto, odpowiednio dobrane ubrania z wyrazistym logiem, wykonanym trwałą metodą stają się spójną identyfikacją wizualną całej marki. Co więcej, są także częścią akcji promocyjnej.

 

Dbasz o swoich pracowników i wpływasz na komfort pracy

Może się to wydawać zaskakujące, ale stosując nadruki na koszulach firmowych, dbamy o swoich pracowników. Oferując im odzież firmową wpływamy na komfort ich pracy. Dzięki temu czują się częścią zespołu, z którym się utożsamiają, a to przekłada się na ich efektywność w pracy. Strój firmowy ma również wpływ na ich pewność siebie.

 

Wygodna odzież to komfort pracy pracowników fot. haftwear.pl

Musi być jednak spełniony ważny warunek. Uniform, który pracownicy mają nosić w miejscu swojej pracy, powinien być dopasowany, wygodny i ładnie się prezentować. W ten sposób nasz personel będzie chętnie go zakładać.

Należy pamiętać, że klient wchodzący do naszej firmy w pierwszej kolejności ma styczność z pracownikiem. Jego elegancki wygląd buduje pierwsze pozytywne wrażenia, co przekłada się na zaufanie. Krótko mówiąc, jest on wizytówką całej firmy. Jeśli zadbamy o to, żeby w firmowym uniformie prezentował się profesjonalnie, to w taki sam sposób kontrahenci będą postrzegali nasze przedsiębiorstwo.

Płynie wiele korzyści wynikających z noszenia odzieży firmowej. Zyskujemy między innymi na rozpoznawalności prowadzonej działalności. Do tego podtrzymujemy świadomości naszej firmy wśród stałych klientów. Ponadto logo na ubraniach to przede wszystkim darmowa reklama, która trafia do szerokiego grona odbiorców.

Chcesz wyróżnić swoją firmę? Zaufaj Haftwear z Gdańska. To firma, która może pochwalić się wieloletnim doświadczeniem i wykwalifikowanymi pracownikami, którzy zawsze służą wsparciem i pomocą.